Badat klart

Hej! Nu har jag kommit hem från badet :) Det var jätte skönt att både träffa Angelica och även bada/sola, men kan erkänna att jag har liite ont i huvudet efter all sol, men esh det är ju inget jag dör av iaf..

Känner också att jag ätit lite för mycket godsaker idag, det började med lökringar och sen munkar vilket var super gott haha!
Menmen.. snart är klockan 17:00 och det betyder att baby slutar jobbet och om drygt en timma är han hemma, JAA!:)
Vi firar nämligen 19månader idag och vi tänkte fixa extra mys, något vi är grymt dåliga på! Haha, men det får bli att ta ett kvällsdopp kanske och bara mysa till det lite. För mig låter det underbart! Men får se vad han tycker... han älskar ju sin dator så mycket så vi får se om han lyckas komma ifrån den ikväll...;p


någon vecka gammal kanske

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag vill också bada!

2009-08-06 @ 18:39:00
URL: http://gisellas.blogg.se/
Postat av: Angelica

kolla in mitt nya skoköp!!!! =)

2009-08-06 @ 18:55:03
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0