Camping

Hej! Jag och baby åkte och tältade igår på ett campingställe, det var så mysigt och vi åkte trampbåt och spelade minigolf, men dock förlorade jag på golfen men det gör inte så mycket haha! Vi sov bara en natt och det var tur det, jag vaknade av att ryggen gjorde ont, och eftersom jag redan hade träningsvärk i rumpan så gjorde det dubbelt så ont där när jag satt ner på den håårda marken. Vi låg bara på två underlag och sovsäck :p

Första gången som vi tältade tsm faktist haha, vi har inte gjort det under våra 19 månader så det var trevligt att göra något annorlunda för en gångs skull :) Vi tog några bilder men har inte sladden här utan den är hemma så ni får se bilderna sen när jag kommer hem. PUSS

Kommentarer
Postat av: My

Låter super mysigt :D

2009-08-10 @ 15:17:27
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

åh så mys :)

2009-08-10 @ 16:35:59
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0