går inte att ladda upp bilder

Hmm.. det går inte att ladda upp några bilder här just nu, men hoppas det går om ett tag iaf..

Jag har precis gjort en bulldeg och den jäser nu, och jag börjar faktist få lite ont i magen haha , för klart man smakar på den smarriga degen!
Vi har plockat massor med blåbär och hallon så vi ska äta det sen, istället för vanlig smulpaj gjorde vi en bulldeg. Mycket godare :)

Jag har även hunnit grundmåla en bit av staketet idag.. Och ska strax färdigstryka det, ni kan få se lite före-under-efter-bilder ;)

Kommentarer
Postat av: anne

hej :) vill du tjäna pengar på din blogg? titta in på min blogg & läs mitt senaste inlägg så får du reda på hur man gör!

2009-08-13 @ 17:12:08
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: carolina

hallåå :)

Var har du köpt den där rosa mysdressen som Kissie köpte? :)

2009-08-13 @ 22:27:05
URL: http://ziggie.blogg.se/carolina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0