Hemma hos Josefin,

Hallå hej!
Nu sitter jag hemma hos Josefin och väntar på att hon ska fixa sig klar, Angelica,Olivia och Vendela sitter utanför.
Vad vi ska göra är oklart men något blir det!
Att få tag på lite öl vore absolut inte fel men vet inte om det blir något sånt ikväll, vi får se helt enkelt.
Jag har fått massa pengar så man känner sig ju lite rik för tillfället iaf, :)
Och massa har grattat mig via sms, tack sötnosar!!<3

Imorgon kommer min baby hem och jag har saknat han jätte mycket, även om han bara har varit borta sen igår hehe ;-) Men tror han kommer på kvällen men iaf..
Nu har jag ingen tid att sitta här och skriva men vi hörs nångång. Puss på er och tack för grattandet!

Kommentarer
Postat av: Zenita

Vassegod! ^^

2009-08-29 @ 22:22:49
URL: http://zeniita.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack för filmtipset sötnos :)

2009-08-30 @ 00:41:21
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0