im sexy


Äntligen...!
Jag har haft problem att ladda upp bilder senaste veckorna.. Jag kan ladda upp men det tar lång lång lång tid.
Men bilden är iaf tagen igår när jag målade om hallen, var nog därför jag var så borta från bloggen, *hehe*

Nu ska jag sätta på någon film och lägga mig i sängen, helt ensam. Jag brukar aldrig sova ensam men inatt får jag göra det, baby sover hos en kompis så :-)


M: Albin undrar om jag vill sova hos han?
J: Haha,okej gör det då ;)
M: Blir du ledsen då?:(
J: Haha nää, varför skulle jag bli det? Kommer sakna dig bara
M: Okej vad bra, jag älskar dig mest :D♥

Hahaha alltså, tror han att han måste be om tillåtelse? Han är så söt.
Det är ofta han frågar sånt men han får alltid samma svar tillbaka så varför fortsätter han fråga? Haha killar alltså.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0