Kräftskiva

Hejhej!
Vi åkte ju ut med båten igår efter frullen och nu har vi kommit hem igen. Det skulle bli storm idag så det skulle nog inte vara såå roligt att vara ute med båten då..

Vi hade kräftskivan hemma ist så vi hade lite gäster här precis men dom har dragit hem redan.
Nu sitter vi ute, jag,baby,mamma och hennes man. Haha både jag och mamma har datorerna ute, två nördar lixom.. ;)

Men vi hade jätte trevligt igår, eller jaa baby vart gaanska full så fick hålla koll på han hela kvällen, haha :P. Vi bastade och drack gott. Underbar kväll med andra ord :) Nu ska jag vara social men vi kanske hörs senare. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Jag har precis varit och ätit thaimat.. dödsmätt nu!! Vad gör du då?? :D

2009-08-15 @ 23:41:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0