Lördag, 8 augusti

Hej!
Här sitter jag ensam hemma hos baby och kollar tv, dom andra här är ute på golfbanan nu och lirar lite men eftersom jag tycker det är tråkigt så orkade jag inte hänga med ;-) Haha! Dom åkte iväg typ 9 och kommer hem typ vid 15 tror jag.
Iaf.. här har jag setat typ några timmar framför tvn men också hunnit träna lite, ohh gud vad bra jag är!  :p

När dom kommer hem hoppas jag att vi drar ner och badar lite, och ikväll ska vi alla grilla gott :)
Igår åt vi ju middag och det blev svamp-paj(supergott!!) och efter det kräftor, muums..  Det var jätte trevligt att träffa alla igen, dom är såå roliga. Jaa alltså Mickes släkt om man säger så.

Men nu ska jag fortsätta att glo tv, det är Perfect romance♥

Kommentarer
Postat av: Naima

Haha jaså, orka tänker inte söka in henne direkt

men fin blogg <3

Vad sägs som att följa varandra med blogglovin?



Kram // Naima

2009-08-08 @ 13:25:19
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0