"varför ha blondt hår när man kan ha brunt..?"

Ja, jag har sett lite överallt på internet att det är fel att vara blondin och att man istället ska färga håret brunt.
Vaa..!? Vad är det för fel att vara blond? Det är väl ändå personligheten man går efter.. inte hårfärgen.

Tycker det är så himla löjligt allt det där, personligen tycker jag inte att någon av hårfärgen är finare än det ena utan det beror på om man passar i det eller inte.

Jag är född blond och nästan hela tiden haft det, eftersom jag inte passar i någon annan färg.
Så sluta säga att man är en uppblåsbar hora eller något..!

Kommentarer
Postat av: Candy

Shit vad töntigt, hur kan en hårfärg vara fel? Förstår mig inte på folk som snackar så där. När det gäller intressen & smak kan inget vara fel. Vare sig det gäller fakebröst, blont hår eller piercingar. Man har ju det man gillar!

2009-08-24 @ 10:23:05
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0