11 december

Igår var jag som sagt på stan och kollade runt lite, hittade inte mycket men fick med mig en mössa och ett linne från Bikbok, sedan köpte jag även comviq kompis haha :P  Juste, jag fick ju matersättningen igår också och då fick jag ett sånt där betalgrej som jag skulle lämna in på X-change och få pengar. När jag gjorde det träffade jag på en gammal killkompis, haha han jobbade på X-change. Det var trevligt! :)

Jaja, nog om det. Ingen skola idag, vi har liksom innebandy turnering idag, och jag tänker inte vara med och spela så varför ska jag gå dit och kolla ? :P Idag kanske jag åker in till södertälje och kollar efter någon snygg tröja eller linne, helst med paljetter på men får se vad jag hittar.. Eller så åker jag till sthlm imorgon..

Jaja nu ska jag äta något, puss!:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0