Bada jacuzzi

Nu ska jag och älskling bada lite jacuzzi, hur mysigt som helst! :)
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har tyvärr inget att skriva och det är ju inte så kul när man inte har några bilder heller. Min kamera är kass och har därför ingen lust att försöka få bra bilder med den, men nångång ska de självklart gå!

Snart är det nyår också! Så imorgon ska jag förmodligen åka in till stan och köpa något fint att ha på mig. Någon fin kavaj skulle sitta fint. Kanske den glittriga från Gina tricot (bilden)..? Vi får se vad jag hittar, hehe. Sen den där koftan (bilden) vill jag också ha, dock inte på nyår.

Snygga ha?

Kommentarer
Postat av: lindha

tack, din också:)

2009-12-27 @ 21:39:31
URL: http://lnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0