Dumma mig

Nu är jag hemma! och sitter med färg i håret.. Och jag lovar, så fort håret blir bra så ska jag sköta skolan ordentligt!
Jag satte mig på tåget halv elva och så fort jag såg mig själv mådde jag illa, haha pissgul i håret och det var riktigt fult! Så jag valde att gå på stan istället och köpa hårfärg och sedan åka hem igen.

Hoppas håret blir bättre nu och det tror jag faktiskt. Jag brukar annars sköta skolan, men just nu har jag tyvärr inte gjort det. Vet inte om det beror på att jag blivit så skoltrött nu till vintern eller om jag har valt fel linje.. Får hoppas på den förstnämnda.

Idag ska jag storstäda här hemma, både i rummet och resten av huset. Det behövs verkligen och mamma blir nog glad! ;)

Update: inlägget skulle publicerat för ett bra tag sen. Internet krånglar eller något sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0