Julmys

Jag älskar den där mysiga julkänslan med levande ljus, nybakta lussebullar, massa ljusbelysningar och allt det där. Och jag hoppas det blir lite sånt mys ikväll med älsklingen. Kanske inte lussebullar men massa ljus och sånt trevligt :) På söndag har jag bestämt att baka lite, om jag inte är allt för bakis d.v.s haha ;) Jag älskar att baka så det ska bli ytterst trevligt.

Och det är inte många dagar tills julafton nu, har dock inte köpt några julklappar än men det blir nog inte mycket heller, jag är fattig för tillfället, eller ja min plånbok innehåller väl typ 500kr och det kommer man inte långt med.
Men ska iaf köpa något till babys föräldrar. Mina föräldrar vill inte ha något haha dom menar att jag ska spara pengarna så slipper jag tjata om mer pengar efter jul mohah. Och jag och baby har bestämt att vi hittar på något kul efter nyår istället, det suger att vara fattig men går man bara i skolan så gör man.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0