Legat hemma idag

Våran familj firar inte julafton om man säger så.. Eller jaa mamma,hennes man åker till hans föräldrar, lillebror följer med men jag vill undvika att träffa dom, jobbiga typer, så jag stannade hemma idag så har mest setat här och snackat med folk typ. Varför fira julafton iöverhuvudtagen? Typ jesus föddes, och??

Jaja. Jag saknar min baby men han är hos släktingarna, dock kommer han imorgon men ändå :D Då blire jacuzzi på kvällen med ansiktsmask, mmh härligt va! ;)

Har inget vettig att skriva och har tyvärr inte bilder att ladda upp.. Min kamera suger och har aldrig tid eller lust att fota med den. Punkt slut.

PS. visst jag älskar den där julkänslan innan jul. Men när det gäller julafton så är det ingen höjdare för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0