Massor med snö

Tjatja! Nu är det riktigt mycket snö ute vilket är super skojj! Hehe jag älskar att leka i snön, åka pulka, snöskoter, snowracer osvosv.. Jag är lite barnslig ibland jag vet :D Men dock fryser jag lätt men har jag mycket kläder så tycker jag om att vara ute, annars inte! ;)

När lillebror kommer hem ska jag tvinga ut han till backen mohaha, vilket han också kommer tycka om. Vi måste ju åka till pulka osv =)

Snart är det jul också, wiho eller något. Jag är glad att jag ska få gymkort iaf. Sen är det väl lite halv tråk sådär att vi kanske ska vara hos mormor.. MEN om vi ska dit så träffar jag förmodligen Angelica på kvällen, dem bor alltså nära varandra så :)!

Kommentarer
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Gud vad mysigt, jag vill med ha massvis med snö här i min lilla by i skåne.

2009-12-16 @ 12:40:57
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0