Sista dagen på 2009!

Hallå! Idag är det nyår och jag och baby ska iväg till hans kompis plus flickvän och äta middag vid fem tiden.. Lite senare är det bestämt att vi fyra drar vidare till några andra och firar lite med god dricka osv.. Hoppas det blir trevligt men det tror jag nog =) Jag har köpt en söt rosa liten sak, hehe en kort klänning kan man nog kalla det.

Jaja. Häromdagen åkte jag och hälsade på Vendela på sitt fosterhem eller vad man nu ska kalla det. Vi hade jätte roligt och lekte med ansiktsmask och kollade filmer. Jag har saknat henne mycket så det var jätte trevligt o få träffa henne igen :) Sen har jag även sovit hos Jonna, därför har jag inte bloggat på några dagar ;) Haha! Jag och Jonna åkte till akuten med hennes mamma och eftersom vi var lättroade just då (läs:övertrötta) så blev det mycket skratt!

NU: duschen..!

Damian Marley- Hey Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0