Snart julafton..!

Ja... Snart är det julafton! Tiden går fort, bara två dagar kvar. Och tänk om drygt 1 vecka är det nyår, shiiit.. Fattar inte att tiden gått så fort, jag tycker hösten bara blåste förbi eller något sånt.

Jaja, jag vet iaf att jag kommer få gymkort i julklapp, vilket jag är glad över! Kommer bli skönt att börja träna hårt några ggr i vecka. Få fin kropp igen haha ;) Sen blir det att köpa lite träningskläder och lite piller också, typ fettförbränning och sånt dära.

Nog om det. Nu är jag hemma hos baby och dom har gäster, haha fråga mig inte varför jag sitter här.. Nej men jag kände mig lite ful just nu för att gå ner och äta med alla, sitter med fett hår osv.. Inte fräscht. Plus att jag inte hade mycket tid på mig för att fixa mig och sånt medtanke på att jag kom hit precis, utan att veta om att dom skulle ha gäster.

Speldags nu, hörs.

Kommentarer
Postat av: daniella

TÄVLA I MIN BLOGG OM ATT BLI VECKANS BLOGG :D

2009-12-23 @ 20:40:31
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0