God morgon

God morgon på er! Inatt sov jag ite bättre om man jämför med igår, fast i min dröm så fick jag lite stryk men eftersom jag var så stark så slogs jag tillbaka, heheh. Knäppt, brukar inte drömma sånna drömmar, men men.

Nu ligger jag i babys säng och lyssnar på musik, hans föräldrar åkte precis iväg. Dem ska bila runt om i Sverige, eller ja  dem ska iaf besöka minst 4 ställen och är borta i en vecka. Åh vill oxå åka iväg sådär, vore ju jätte skönt.
Men om baby tar semenster innan jag börjar skolan ska vi nog åka iväg, bara komma bort en stund och bara slappa.

Snart är ju lovet slut, bara drygt 3 veckor kvar! Blää, och så är det höst snart oxå. Gud vad sommaren bara har blåst iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0