grilla,öl,mysa

Godkväll!
Vi ,jag,baby och hans granne Kalle, har precis ätit grillad hamburgare som var supergod! Och nu sitter vi i vardagsrummet och glor på tv. Och såklart dricker vi ju lite öl också ;) haha. Ska ringa Jonna snart och kolla hur dem har det. Hahaha killarna som hon skulle träffa kom ju men hon var typ inte social med dem först haha får se om dem har trevligt iaf och att dem vågar prata! :D

Åh vill lägga in massa bilder
men har inga! Plus att jag inte har lust att ta nu heller, men ni ska iaf få se kläderna jag köpte men vi får nog ta det imorgon. Hoppas ni också ha det trevligt,vad ni än gör :-)

Tror jag uppdaterar igen senare innan vi lägger oss, ha de så bra! Puss

Kommentarer
Postat av: My

sv nej då inte så mkt sj då ?

2009-07-31 @ 22:08:16
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0