hemma hos bruttan

Hej! Har inte kunnat uppdatera men nu gör jag det ;-) Jag sitter hos Jonna nu och vi håller på och fixar oss, sen ska vi väl dra ner till centralen och träffa lite folk. Sen senare ska två killar komma som Jonna har snackat med på internet haha! Så vi ska träffa dem också sen och sånt. Myspys!

Kl 18:00 nångång kommer baby och hämtar mig härifrån,så ska vi hem och chilldricka typ på uteplatsen, det tycker jag låter helt underbart. Så vi ska köpa lite öl och ha de trevligt :)

Igår shoppade jag lite kläder: två linnen, en t-shirt och ett par tight. Bild kommer sen när jag kommer hem♥

Kommentarer
Postat av: My

Låter härligt :D

2009-07-31 @ 19:41:09
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0