Hos baby

Det gick jätte bra att köra, 5de gången nu tror jag? Och jag trodde det skulle vara svårt att köra bil, hehe men jag hade visst lite fel, som tur är :)

Nu sitter jag iaf i baby's vardagsrum och väntar på honom. Han är påväg hem från en polare men jag valde att gå upp hit innan han och vänta hehe, så mycket skönare att vara här än hemma. Plus att hans föräldrar åkt iväg så : )
Men snart dax för han att flytta hemifrån tycker jag hehe, nejdå men vore ju skönt det också. Jag längtar tills jag gör det! Slappt och helt underbart liksom.

Jaja nog om det. Han har iaf precis kommit hem och vi ska nog duscha tror jag, det behövs verkligen känner jag. Så jäkla varmt ute så man dör typ haha. Sen kanske vi ska se film eller något, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0