JAAA !

Äntligen fick jag mammas bärbara! Jag har ju bara fått låna den då och då men nu är den min, FAN VAD HÄRLIGT!
Hon har köpt en såndär liten bärbar ni vet? Hon tyckte att det var skönare att släpa den till högskolan sen ist för den hära, men jag är verkligen glad! Plus har hon köpt en väska till min dator så jag kan ta med den om jag ska iväg. Tack mamma! :)

Annars då.. Sista dagen på dagiset idag, verkligen tråkigt.. Men jag hoppas jag kommer få jobba där någon gång igen,kanske på loven och så? Annars är det väl ganska skönt också, dem e ju lite jobbiga allt ;)

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, bara vara hemma tror jag? Men först ska jag umgås lite med baby innan han åker iväg över helgen, han kommer väl hit en liten stund bara :) Jaja, jag ska fixa lite mer med datorn så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0