Lite fler frågor :)

1. vad gör du om 10 år?
Förmodligen är jag målarmästare *hahaha* och lever lyckligt med barn och man.

2. hur ofta tänker du på sex?
Hmm, så ofta som möjligt haha nej men flera ggr om dagen iaf ;)

3. bästa film enligt dig 2009?
Alltså den frågan är faktist svår, men kanske ice age 3 :D

4. sjunger du i dushen?
Oftast. =)

5. har alltid varit blond?
Jag är född blond men har färgat brunt oxå, men det passade jag inte i så färgade tillbaka :P

6. favorit färg och varför?
ROSA! för att det är världens finaste färg haha :D

 7. trivs du där du bor?

Jodå, bor typ på "landet" eller vad man ska säga, men visst vore det skönt ibland att bo inne i stan.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ice age 3 har jag inte sett men jag ska verkligen se den! :D

Många säger att den är bra så bäst att jag skyndar mig :)

2009-07-26 @ 14:22:38
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Josefine

:)

2009-07-26 @ 14:54:43
URL: http://youaresofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0