Lördag morgon

Godmorgon! Klockan är nu drygt 9 och jag ska strax kila hemåt. Är ju hos baby nu, utan honom!
Han väckte mig imorse vid 6:30 tiden för att åka iväg, han ska liksom åka bana med motorcykeln sååå.. Och han och hans kompisar skulle mötas klockan 7 :o  Tur att jag inte behövde gå upp iaf ;)

Idag ska vi bara städa och städa hemma, lillebror fyller år imorgon så det blir lite kalas. Och har man kalas måste det ju vara rent överallt ;D Idag sover baby borta så det blir en mysig filmkväll för min del, orkar ju inte åka iväg någonstans eftersom det är mycket att göra tills imorn plus att jag måste orka gå upp tidigt imorn oxå ;)

Kolla på någon extrem tjejfilm kanske, sånna som han verkligen hatar, ska jag nog göra!
Puss


en osminkad jag ; )

Kommentarer
Postat av: Zenita

Aa, då är det inte så konstigt om han ville få en blund ^^ hehe

2009-07-25 @ 09:22:32
URL: http://zeniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0