puh, svettas som en gris

Nu har jag städat Mickes rum i flera timmar känns det som, bytt sängkläder+bäddat, dammsugit, kastat massa skräp, plockat all pant i påsar, plockat undan kläder och saker, och det tog tid eftersom hans rum var inte så jävla städat innan. Puh, ska nog ta en dusch här innan jag drar hem hehe, fan vad jag älskar att vara här, så mysigt typ.

Idag ska jag nog in till stan och shoppa kläder, behöver mer parylinnen osv, så får se om jag hittar något fint :) Skulle egentligen göra det imorgon med micke efter han slutar jobbet men då kommer det bli ganska sent sen eftersom vi ska parta på kvällen. Så lika bra att göra det nu, och försöker få tag på Jonna men hon sover nog, och sen har jag ringt Jossan också. Men fan vad dem två ska sova hela tiden..

Kommentarer
Postat av: TOBBE

jag hajjade vad du menade ;) haha..

ni får försöka komma på nåt mysigt ställe.

2009-07-30 @ 17:04:08
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

ja de hade jag verkligen :D

2009-07-31 @ 00:51:17
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0