Tisdag

Godmorgon! Här sitter en trött Sanna som precis kommit upp ur sängen..
Jag kan nog inte ha sovit så himla bra inatt, eftersom jag annars inte brukar vakna såhär sent, menmen..
Lite sovmorgon måste man väl ta nångång ;)

Idag ska jag inte jobba, skönt det hehe. Men nångång i veckan skulle jag vilja göra det men får se om dem ringer och behöver hjälp :) Idag vet jag inte vad jag ska göra, känns som en seg dag.. Men jag lovar att uppdatera mycket idag ;)
Åh, föresten.. Hoppas jag får övningsköra idag! Har ju inte gjort det på en vecka typ så dags att göra det liksom.

Jag ska kila hem nu och äta frulle, sen hörs vi nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! =)

2009-07-28 @ 11:20:12
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0