Fars dag

Hallå på er!
Idag är det söndag och idag är det Fars dag! Jag och storebror ska åka och hälsa på pappa och lämna ett kort samt lite choklad. Hehe, han älskar choklad så hoppas han blir glad.

Jag har inte träffat pappa på någon månad nu så det ska bli trevligt att träffa han igen. Han ringde igår och pratade massa, vilket var super kul! Han bor bara 3 mil ifrån mig men ändå hälsar jag aldrig på han. Eller jo visst ibland men inte lika ofta som förut.

Jaja,nog om det. Ikväll kommer baby hem :) ohh i miss him :D Vi ska väl ha liten myskväll med film och sånt.Underbart! Jag ska även träffa K idag också, fyfan vad härlig va.

mohaha en gammal men riktigt söt bild! Visst är vi lika??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0