God kväll

God kväll på er sötnosar!
Jag ligger i sängen och kollar på tv, tjejligan faktiskt som går på TV4film. Sett den många gånger men den är ju bra!
Tidigare idag träffade jag K som vanligt haha, nej men om jag ska vara ärlig så har jag umgåtts med han mycket på sistonde, men han är en söt grabb det där.

Imorgon kommer baby hem, och jag har saknat han så! :D Ska bli mysigt att träffa honom, få pussa och krama han hehe ;) Inte för att han var borta länge men ändåå.

Som jag skrev förut, har jag fortfarande ont i kroppen. Igår fick t.om K bära mig när vi skulle ner för några trappor, haha kände mig som en gammal kärring som inte orkar gå typ. Ush för det. Och så kan mina ben typ vika sig och jag ramlar nästan, blä vill att det ska gå bort! Snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0