Spanien

Förlåt..! Jag har varit lite tråkig idag. Jag har kollat lite priset och sånt för en resa till Spanien, det är ju inte alls så dyrt som jag trodde. 4000kr för flyg och ett skit fräscht hotell med stor utomhuspool, nära till stranden och stan- Inte illa! Jag och Sofia har pratat om en resa till Spanien, typ Malaga, under min 18årsdag nästa år. Det vore fan helt underbart och så mycket pengar behöver man inte. Jobba i sommar, sen har man råd typ. 10 000, lite mer räcker det att ta med sig ;-)

Vi har pratat om det här jätte mycket, visst är det långt kvar men ändå! Sen har vi sagt att vi inte ska banga ur utan att vi verkligen ska åka, hon är flygrädd och hon har aldrig flygit nångång, så hon är ju lite rädd när det gäller det men äsch så farligt är det ju inte ;)

Och jag vill verkligen göra något kul på min 18årsdag, och självklart ska Micke följa med (oavsett om han vill eller inte ;)) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0