Tisdag!

God morgon! Eller god eftermiddag kanske man säger..
Jaja, idag blev det ingen skola, pga resursdag. Det innebär att man får vara hemma om man inte har något att arbeta med. Jag har visserligen svenska uppgiften men det tänkte jag att jag gör klart hemma.

Jag har blivit så jäkla trött, jag förstår inte varför.. Kanske har det med vintern att göra, när det är mörkt ute blir jag automatiskt trött.. Och jag är nog inte ensam om det.. Så därför har jag inte skött skolan så bra på sistonde, men det måste ändras! Jag tänker inte ha IG i nått ämne ;)

Idag blir det nog bara att vara hemma, i sängen och kolla på TV. Hehe jag är jätte seg idag så det blir något sånt skulle jag tro. Blää hatar att vara seg, men det får jag väl stå ut med. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0