Vafan har hänt!?

Alltså vafan har hänt med mig!? Jag har haft ont i kroppen vääldigt länge nu och jag fattar inte varför.
Det känns som träningsvärk fast 1000gånger värre. Och dessutom har jag inte tränat eller gjort något ansträngade eller något liknande. Och när jag andas sticker det till vid revbenen typ? Micke tycker jag ska besöka en doktor och kolla mig om det är något allvarligt.. Men jag vet inte, behövs det verkligen? Fast iof så vore det smart, jag förlorar ju inget på det om man säger så.

Jag vill bara att smärtan ska försvinna, så jag kan vara mig själv igen :D Nu ligger jag fortfarande i sängen pga att jag inte orkar gå upp, mina ben vägrar sammarbeta med mig. Klockan är redan halv två liksom!

Nää Sanna, nu MÅSTE jag gå upp. Ska träffa Kari snart. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; inget särskilt, ska snart ut och fota tror jag. själv? :)

kram <3

2009-11-06 @ 14:39:49
URL: http://annaasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0