17 oktober

Hejhej. Eller jaa, God morgon på er!
Vaknade för nån timme sedan av att babys pappa skrek haha, baby ska alltså åka och träna med honom så :)
Men jag ligger fortfarande i sängen och kollar på Nikelodeon. Jag ska väl upp snart och äta lite frulle skulle jag tro.
Och så hade jag tänkt göra några sit ups nu på morgonen :P Det behövs verkligen..!

Lite senare åker jag in till Södertälje och träffar Jossan, ska bara möta upp henne typ sen åker vi hem till mig igen haha ;) Vi ska ha väldans trevligt idag! Inte ofta någon av mina vänner är hos mig heller, jag bor liksom 20min från allt om man säger så.. Så det är alltid jag som får åka in till dom.

Ni får ha en jätte trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du får ha en jättebra dag du också!

2009-10-18 @ 15:49:05
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0