Lite saker från H&M


Kikade runt lite på H&M och såg dessa hetingar. Tightsen och tröjan var absolut snyggast, men tänkt att ha den där pälskragen till. Åh vad läckert!

Hej föresten!
Idag är jag jätte trött.. Mamma ringde och väckte mig klockan åtta idag! Men som tur somnade jag om efter ett tag men iallafall!!

Igår hade jag väldans roligt! :) Jag gick hem till Kari först och träffade han och Johannes,  sen drog J så det var bara jag och K kvar. Vi åt glass och kollade på tv haha :D Sen kom hans kompis och vi drog vidare till Wille, en annan kompis till oss. Där var vi och kollar på film typ och umgicks, det var några styck där också. Jag kom hem runt 01:30 ungefär.. Lagom trött var jag också ;-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

älskar diademet :D

2009-10-29 @ 17:39:26
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0