Min vante och jag


Jag och min vante som jag köpte igår, sjuuukt skön.  Men jag hade hellre velat ha svarta eller vita men det fanns inte. Så dom jag köpte var typ grönaktiga, H&M har inte mycket sånt framme än, lite synd tkr jag. Idag måste jag även köpa en stor och skön halsduk hihih :)

Idag börjar jag egentligen 8:20 men jag försov mig imorse så jag skiter i gympan som är första lektionen.. Andra lektionen börjar 11:30 så jag åker lite senare, typ 10:30 tåget, det blir skiita bra ha.

Jag sitter vid mammas dator idag igen.. Micke lånade ju som sagt min dator igår när han skulle sova borta och lana ´*haha* Så jag får den först ikväll, när han har slutat och kommit hem.

Nu ska jag kolla TV och vila lite, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0