Nördar mig

Hallå sötnosar. Allt bra?
Jag sitter i soffan i vardagsrummet och fryser ihjäl, det är iskallt här..! Helt sjukt, vill ha värme igen.
Kanske dags och spara till en utomlandsresa, haha nej men det vore fan skönt att åka iväg och steka lite i solen.

Jaja, nog om det. Idag har jag varit i skolan typ, jag var superduktig och var aktiv på gympan.. Inte illa inte!
Slutade kvart i tolv, så fick jag vänta på tåget som skulle gå kvart i två!! Väntade drygt 40min i Södertälje, sen 1 timme i Järna. Så jävla dåligt, vid 11 och 13-tiden går tågen bara till Järna, dom kan liksom inte åka två stationer till!?? Sjuuukt.. Jaja,fick iaf lite sällskap av några grabbar i klassen, men vadå typ 20min men ändå.

Nu ska jag spela arslet av mig så vi hörs. Pöss.

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Ja, Rätt gissat! Hoppas du är den glade som blir länkad senare ikväll. Allt bra med dig? Haft en bra dag?

2009-10-14 @ 18:39:50
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0