skrivarglöden is gone

Hej..!
Jag ska försöka få tillbaka skrivarglöden men det är inte alltid lika lätt.. Hehe.
Jag har som sagt inte skrivit på ett bra tag nu, ibland saknar jag det,ibland inte.
Det tar tid att blogga och ibland har jag inte den tiden, vilket är synd.

Jaja.
Nu ligger jag i sängen hos baby medan han är ute och åker lite motorcykel, typ svin kallt hehe men eftersom snart kan man inte åka längre så han får liksom passa på nu..

Idag åker baby till en jobbarkompis som har inflyttningsfest och partar lite. Jag själv vet inte vad som händer, vi får se helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan! Jag följer din blogg på bloglovin, följ gärna min om du inte redan gör det :)

2009-10-13 @ 09:35:07
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0