Vad ska ni göra ikväll?

Puh nu är jag hemma igen, skönt! Slutade tolv idag och fick stå ute och vänta på tåget som skulle gå kvart i två, inte kul inte. Men som tur gjorde Jonna och några mig sällskap :))

Det är så fruktansvärt kallt ute, så det skulle vara skönt att basta en stund eller bada bubbelbad, eller hur?
Jaja får se om jag orkar göra något av det, hehe. Eller det är baby som har badet så vi får se om han orkar också när han kommer hem.  Iaf.. Ikväll blire väl lugnt skulle jag tro, blivit lite mycket på sistonde så hehe. Men kommer säkert ta en eller två öl med baby, lite mysigt sådär!

Nu ska jag spela men en liten fråga:

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi ska äta middag hos hans föräldrar. Ska fira hans mamma som egentligen fyller år på söndag.

2009-10-16 @ 14:39:05
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: John Pettersson

SV: Ja, man skulle bli riktigt rädd =O



Ikväll ska jag fixa iordning crossen för ska ut och åka imorron, sen vet jag inte :)

2009-10-16 @ 14:45:05
URL: http://mrpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0