ANNA ANKA


Det pratas hit och dit om att mrs. Anka är en stor förebild och det har hon själv sagt. Men jag tycker absolut inte hon är någon förebild för unga som gamla människor. Vem vill egentligen leva hennes liv?? Inte jag iallafall..!

Hon menar att man jämt och ständigt ska se bra ut inför ens man och att man får skylla sig själv om han är otrogen om man inte ger det han vill ha. Alltså, vaa!?  Det hon pratar om handlar inte alls om äkta kärlek, absolut inte. Älskar man varandra bryr man sig inte alltid om utseendet men hon har bevisat att hon hennes äktenskap bara innebär pengar.. Eller??

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon driver mig till vansinne. Alla män kanske älskar henns syn på allt! Men hur känner sig vi tjejer när man hör det där. Att vi ska skylla oss själva om männen är otrogna! Killarna får väl bjuda till lite dom också. Inte bara tjejerna som ska anstränga sig medans männen får göra precis som de vill. Vad fan är det för jävla syn på det hela. Jag gillar henne inte

2009-09-24 @ 15:13:39
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0