En seg j*vla söndag

Hej bloggen!
Idag mår jag inte så speciellt bra men det var riktigt kul igår iaf..
Jag och Sofia satt hos Stefan och typ spelade Guitarr Hero och drack massa öl. Sen badade hon å jag bubbelbad en liten stund haha och faan vad skönt det var! Jaja, sen typ skulle jag ta sista tåget hem men den missade jag så jag ringde en Taxi men den kom inte förän typ en timma. Men medans jag väntade på Taxin så träffade jag lite folk där, Mickes vänner som jag lärt känna =)  Det var jätte trevligt.

Men fyfan vad det är dyrt att åka Taxi, kostade mig 200:- och vi åkte typ 5-10 minuter.

Idag har jag sovit jätte länge..! Först vaknade jag kl:9 och kollade lite på TV med lillebror. Men sen somnade jag om igen och vaknade typ fyra.. Kul. Typ hela dagen är förstörd men skitsamma, det är ju liksom Söndag :o

Kommentarer
Postat av: My

asså shit ,, taxi är sjukt dyrt

2009-09-06 @ 17:56:21
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0