God morgon

Hallå! Jag vaknade för en liten stund sedan och har ätit en rejäl frukost..! Som bestod av lite flingor med fil, och havregrynsgröt haha :D Annars äter jag nästan igenting och blir hungrig direkt efter osv men det hoppas jag att jag inte blir nu ;-) 

Har tänkt på att jag behöver få bort några kilo runt magen
och det felet många gör är att inte äta alls, det är snarare tvärtom. Så idag ska jag börja äta ofta men lite, haha hur länge det håller vet man aldrig ;-) .

Idag är jag ledig från praktiken så jag tog en liten sovmorgon idag, sköönt! Idag vet jag inte vad som händer, jag tänkte iallafall vara hemma till Micke kommer och ikväll ska vi dricka lite öl och umgås, hur mysigt som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0