Influensa suger..

Hejhej!
Jag vet att jag inte har skrivit något idag men jag har inte haft tid eller ork.
Jag var i skolan från 8:30-15:00 och efter det har jag typ bara varit hemma och latat.

Jag å Viktor målade hela dagen, bland annat lite av ett trapphus i skolan.. Vi ska fortsätta med det imorgon och sen på Måndag börjar min praktik, hjäälp hehe. Är typ nervös men det ska nog gå bra =)

Jag pratade med en från firman där jag ska praktisera idag, och han lät jätte trevlig. Han sa även att dom bara är 6 killar ungefär. Ensam tjeeej ;-) Haha!

Nää men ja.. Har inte mycket att säga just nu men ska äta lite å så. Sen uppdaterar jag nog mer ikväll!

AJUSTE! Micke har nog fått någon influensa, han åkte hem tidigt idag från jobbet för han mådde jätte dåligt. Yr, huvudvärk, spyfärdig m.m. Och det lät ju inge vidare.. Jag kommer inte träffa honom nånting, för att minska risken att jag oxå blir sjuk :( Blää, bli frisk snart baby!♥

Sådär ser nog Micke ut just nu :( ..

Kommentarer
Postat av: b & v

jadå de är bra med oss :) hur är det med dig? :D

2009-09-03 @ 17:47:23
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: zaida

krya på dig !

2009-09-03 @ 17:49:24
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0