Kärleken checkar in

"Marisa Ventura, ensamstående mor har ett dåligt betalt jobb som städerska på lyxhotellet Beresford i New York. En dag har hon sin son med sig till hotellet och när hon står och provar en hotellgästs dyra kappa kommer sonen till rummet med den kände politikern Chris Marshall. Han tror förstås att hon bor på hotellet och ber henne följa med på promenad. Marshalls intresse växer medan hon försöker ta sig ur klistret."






Kl: 21:00 på kanal 3.

Jag älskar den här filmen, och att Jennifer Lopez är typ supersnygg är inge fel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är skitsur över att jag missar den... Jag jobbar så jag får snällt missa den... Hoppas du får en bra kväll framför filmen iaf!

2009-09-06 @ 20:12:56
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0