Lördag

Hallå hallå!
Idag är det lördag och jag har inte träffat min baby sen i torsdags, hehe tyck synd om mig..!!
Han börjar iaf må liite bättre nu, och det är ju bra men hoppas han blir helt frisk snart!

Igår umgicks
jag med Josefin och Vendela. Och vi hade det lite trevligt sådär, vi gjorde inte mycket men ändå.
Vi var en sväng på sjukhuset i Huddinge eftersom Vendela har tydligen ett hål i trumhinnan, stackarn.. Så vi spenderade några timmar där innan vi åkte hem igen å typ glodde tv och åkte en sväng runt tälje. Kl 1:00 låg vi och sov haha! ;-)


Nu blire Pizzatajm iallafall! t j o c k i s :D


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

svar: Tack :)

2009-09-05 @ 15:13:31
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0