Nu är jag frääsch..!

Har kommit ut ur duschen samt bastun, och gud vad skönt det var!
Nu känner man sig jätte fräsch och det är inget att tacka nej till. Strax, om jag orkar, ska jag åka och sola en snabbis. Ska kolla när tågen går och sånt men sen vet jag inte om jag orkar. Haha, måste åka tåg och det suger, men det är ändå bara en station men ändå..:P

Jag måste även åka in till Södertälje kom jag på, Jonna är skyldig mig pengar och jag skulle få dom idag sa hon..
Har bara 100kr på kontot så det ska bli nice att bli 300kr rikare, haha just nu är man fattig, precis innan pengarna rullar in liksom..


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hahaha men ojdå D:

2009-09-25 @ 17:31:31
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0