Ny design - lite finare,lite bättre

Godkväll!
Nu har jag fixat om min blogg lite mer,hihi. Lite finare denna gång.
Har hållt på och fixat med den ett tag faktiskt, haha är ju inte så bra när det gäller Photoshop osv men jag vart iallafall nöjd tillslut.

Ikväll sitter jag tyvärr hemma, lite besviken på min boyfriend är jag också. Först skulle vi typ umgås, bara mysa o så eller något sånt men sen skriver han att han är bjuden på lite öl hos en kompis en liten stund (SURE, han kommer fastna där hela natten). K.u.l typ. Alltså inge fel att han umgås med hans polare men hade jag vetat det tidigare hade ju jag inte setat här liksom, åååh bajs, tågen går ju knappt härifrån heller så. Men nu ska jag ut och typ dö. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0