Promenad med lillebror.


Jag kom precis hem efter en promenad runt sjön med lillebror.
Det var rätt jobbigt å sådär men vi tog också en liten paus och tog lite bilder, men eftersom han vägrade att gå så vart det jobbigare att dra vagnen med honom i :P

Tänkte hoppa in i duschen snart å raka bena och sånt, som behövs. Och efter det ska jag möta mamma vid tåget, hihi hon ville väl ha sällskap eller något. Och efter det måste jag ha lite mat i magen =)

Har bestämt mig att gå en liten runda varje dag, antingen med baby eller själv.. Beror på om han orkar eller inte.
Ajuste, hade även omprov idag i plattsättning, och det gick superbra! Vi hade ju det provet i måndags men eftersom jag inte hade tid att plugga ihelgen så fick jag göra omprov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0