Dålig dag idag

Halloj! Idag har verkligen inte varit min dag alltså. Var skit irriterad på lektionen idag, och det fortsatte men nu mår jag lite bättre. Vet inte varför jag va irriterad men måste nog vart för att jag hatar en i min klass, han är såå pain in the ass!!!!  Tror att han är bäst eller något..


Jaja, haha nu ska jag inte klaga! Jag ligger i sängen och lyssnar på musik♥ och väntar på mamma. Vi ska ta cykeln och hämta lillebror när hon kommer, så himla härligt att cykla nu faktiskt, och även riktigt bra ;)


Och vet ni?? Ikväll ska jag bada jacuzzi med baby. Hehe han har ju hemma men inte så ofta vi badar faktiskt. Men ikväll ska bli riktigt skönt, att få slappna av med ansiktsmask på också. Han har även varit sjuk några dagar så jag har fått sova ensam, men inte inatt inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0