fredag

hejhej :)
Jag åkte till skolan och målade klart en teckning samt gjorde ett prov i färglära. Eftersom vi redan hade fått provet i handen för att träna så gick det skit bra, alla rätt! ;) Haha. Alltså hade det inte varit sista lektionen nånsin så hade jag ju inte gått idag bara för att göra det men var väl illa tvungen. Vi hade ju inte behövt det annars.

Nu kollar jag runt på resor och drömmer mig bort. Hade inte varit helt fel alltså. Jag och älsk planerade att åka utomlands runt min födelsedag men det är bara om jag får något jobb under sommarn. Men sen hade jag tänkt att spara till en bil, istället för att åka utomlands men vettefan alltså.. Haha snacka om att drömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0