ont i the head

Huvudvärken är ENORM! Vilket inte känns sådär jätte bra. Kan även säga att jag har ätit rätt dåligt idag, det är väl därför jag mår som jag gör. Ush det suger. Men jag hatar att äta när jag inte är hungrig, vad är vitsen liksom?

Jaja, ska strax till älsk. Vi badade aldrig igår eftersom hans mamma inte tyckte vi skulle göra det, han har precis varit sjuk och det är inte så bra att bada då men ikväll lovade han. Får se om det blir av eller inte :P. Vore skönt..

Imorn kl 11 ska jag följa med lillebror till Knytte här hahaha, sött va. Massa barn som lär känna naturen lite bättre. Men ärligt vet jag inte om jag orkar men man måste ju vara snäll ;) .

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej, vet inte hur jag ska få tag på dig för har en annan mobil nu och vissa nummer försvinner så jag testar här i bloggen och på fb haha. Smsa mig om du ser det här så vi kan prata om idag, tänkte sova över om du inte har några planer för imorgon och om det är okej, smsa <3

2010-04-17 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0