söndag

Hello :)
Idag har jag och älsk bara latat i sängen, exakt hela dagen! Han kom hem till mig inatt full som fan (hahah) men vart riktigt överraskad då han inte hade sagt något. Men det var mysigt att sova med honom :)

Nu är jag hemma och väntar på att torktumlaren ska vara klar. Imorgon har jag praktik och jag var tvungen att tvätta mina målarkläder. Jag vet inte riktigt hur jag ska orka praktisera i 3veckor men får lov att göra det. Förra gången var det 5veckor så det känns skönare att inte jobba så länge den här gången.. Hehe lat som jag är orkar jag knappt gå upp på morgonen och varje morgon ska jag stå ute och vänta på skjuts 6:20 :O.
Men jag ska ju vara glad att jag ens får skjuts av han jag jobbar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0