God morgon!

God morgon! Vaknade upp här hos min pojkvän för ett litet tag sedan. Han ligger kvar i sängen och sover men eftersom jag är så pigg orkar jag inte ligga kvar där. Ska snart ner och fixa lite te-vatten och göra iordning lite frukost, sen får han ta och vakna ;) Idag är det söndag, vilket innebär att det är jobb imorgon, blää orkar inte.. Men men , vad vi ska göra idag har jag ingen aning om. Kanske gå på promenad? Det vore mysigt :)

Mitt gymkort har gått ut så man får väl passa på att promenera och träna lite hemma istället, innan jag köper nytt kort d.v.s.

Fan.. det går inte att lägga ut bilder just nu, jag som tänkte visa ett par skit snygga skor från Dinsko.. Men får göra det nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0